مجوز فعالیت موسسه

موسسه یگانه سفیران دانش با مجوز رسمی از سازمان امور دانشجویان وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران در زمینه اخذ پذیرش و اعزام دانشجویان به کشور ایتالیا به منظور تحصیل در ایتالیا بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران به فعالیت می پردازد. اولین موضوعی که باعث اعتماد دانشجویان به یک موسسه اعزام دانشجو می شود را می توان مجوز فعالیت آن موسسه دانست.

امروزه شاهد آن هستیم که افراد و موسسات بسیاری بدون داشتن مجوز فعالیت موسسه خود و همچنین داشتن تخصص کافی، دست به فعالیت در حیطه اعزام دانشجویان می زنند و مبالغ بعضا هنگفتی از دانشجویان دریافت می کنند که این امر نهایتا باعث تحمیل هزینه های بسیار به دانشجویان می شود و زمان گرانبهای آنها را برای سفر به ایتالیا و تحصیل در این کشور می شود.

صدور مجوز فعالیت موسسه

صدور مجوز فعالیت موسسه برای اعزام دانشجویان به خارج کشور روندی بسیار سخت گیرانه و پیچیده است که جز با تخصص و تضمین تعهد به انجام بهترین کیفیت کار به دست نخواهد آمد.

چه بسا موسساتی که موفق به اخذ مجوز فعالیت در این حیطه گشته اند اما پس از چندی دچار ابطال مجوز و یا عدم تمدید مجوز برای سال های بعد شده اند. موسسه یگانه سفیران دانش با داشتن جواز فعالیت از وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران تمامی فعالیت های خود را تحت قوانین و نظارت این وزارت انجام داده و برای چندمین سال پیاپی موفق به تمدید مجوز فعالیت خود گشته است. تمدید چند باره مجوز فعالیت موسسه یگانه سفیران دانش از طرف وزارت محترم علوم جمهوری اسلامی ایران جز با موفقیت در پرونده های متعدد و رضایت دانشجویان عزیز از خدمات این موسسه به دست نمی آمد. این موسسه اعزام دانشجو مفتخر است که بالاترین میزان پرونده های موفق را در حیطه اعزام دانشجویان به کشور ایتالیا داشته و حداکثر رضایت دانشجویان محترم را کسب نموده است.

اخذ مجوز فعالیت موسسه از وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران، این موسسه را ملزم به انجام بهترین خدمات و بیشترین کیفیت کار برای دانشجویان تحت قوانین و قیمت های مصوب می نماید. ما با افتخار اعلام می نماییم در حالی که برخی موسسات هزینه های به مراتب بیشتری را از نرخ تصویب شده توسط وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران از دانشجویان دریافت می کنند، خدمات خود را با کمترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت برای دانشجویان عزیز انجام داده ایم و به لطف خداوند متعال در آینده نیز بر این اصول استوار خواهیم ماند.


مجوز رسمی فعالیت موسسه یگانه سفیران دانش

با تشکر از حسن انتخاب شما

گروه اعزامی یگانه سفیران دانش

درصورتیکه قصد تحصیل در ایتالیا را دارید می توانید با کارشناسان زبده موسسه اعزام دانشجوی یگانه سفیران دانش از طریق فرم های درخواست مشاوره و ارزشیابی تحصیلی در ارتباط باشید.

4.9/5 - (17 امتیاز)