درباره ما

موسسه یگانه سفیران دانش تقدیم می کند: تحصیل در اروپا هدف و رویای بسیاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان است. کشور های مختلف اروپایی شرایط مختلفی را برای پذیرش و صدور ویزای تحصیلی اروپا برای دانشجویان دارند. برخی از این کشورهای دارای دانشگاه های معتبر و بسیار خوبی هستند اما درای هزینه هایی بالایی برای تحصیل و زندگی نیز می باشند و از لحاظ مالی فشار زیادی را به دانشجویان و خانواده آنها تحمیل می کنند. برخی دیگر از کشورها نیز علی رغم اینکه دارای دانشگاه های مناسبی برای تحصیل نیستند ولی همچنان هزینه تحصیل و زندگی و تحصیل در این کشور ها بالاست و دانشجویان را با محدودیت های زیادی مواجه می کند. در میان اکثر کشور های اروپایی کشور ایتالیا را میتوان از همه لحاظ ( اعتبار دانشگاه ، هزینه تحصیل و هزینه زندگی ، سادگی پذیرش و …) بهترین کشور برای تحصیل در اروپا دانست. ایتالیا را به درستی قطب جدید تحصیل در اروپا دانسته اند.
در ایتالیا، شما می توانید یک برنامه تحصیلی مناسب را به زبان انگلیسی در هر زمینه ای که می خواهید تصور کنید، از فشن و مد تا علوم رایانه ای پیدا کنید، که بسیاری از آنها انگلیسی هستند. بسیاری از رشته های پرطرفدار مانند: معماری، عمران، طراحی فشن و مد، کامپیوتر، طراحی محصول، مارکتینگ، پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، پرستاری، MBA، انواع مدیریت ها، امنیت شبکه و کامپیوتر، محیط زیست، کشاورزی، رباتیک و هوش مصنوعی، توریسم، مهندسی معدن، مهندسی نفت، مهندسی برق و مخابرات و چندین و چند رشته متنوع دیگر در گرایش و علوم مختلف به زبان انگلیسی ارائه می شوند.

درباره موسسه یگانه سفیران دانش

موسسه یگانه سفیران دانش با اخذ مجوز از وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران در زمینه ویزای تحصیلی ایتالیا، اخذ بورسیه استانی ایتالیا، مشاوره های سفارت ایتالیا و غیره به فعالیت می پردازد.
موسسه یگانه سفیران دانش با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ویزای تحصیلی ایتالیا، سالانه بسیاری از دانشجویان علاقمند به تحصیل در اروپا را با موفقیت راهی کشور ایتالیا کرده است. گسترۀ اخذ پذیرش در رشته های مختلف دانشگاههای ایتالیا برای دانشجویان توسط موسسه یگانه سفیران دانش بسیار بزرگ و قابل توجه بوده و دانشجویان متقاضی تحصیل در ایتالیا که توسط این موسسه اقدام به اپلای کرده اند در تمامی رشته ها ( رشته های فنی مهندسی، رشته های مدیریتی، رشته های علوم انسانی، رشته های پزشکی، رشته داروسازی و دندانپزشکی، رشته های علوم پایه …) موفق به اخذ پذیرش گشته اند و اکنون در حال تحصیل در ایتالیا هستند یا در رشته خود فارغ التحصیل شده اند .

خدمات موسسه یگانه سفیران دانش

موسسه یگانه سفیران دانش تمامی خدمات مورد نیاز برای اپلای دانشجویان و اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا را با بهترین کیفیت برای دانشجویان انجام داده و پس از اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای ایتالیا و ویزای تحصیلی ایتالیا نیز تمامی خدمات و مشاوره های های خود را برای دانشجویان ادامه خواهد داد .

1- خدمات پذیرش و مشاوره های تخصصی

روند و رویه در خواست اپلای ( پذیرش ) برای دانشجویان علاقمند به تحصیل در ایتالیا در موسسه یگانه سفیران دانش به شرح زیر است :

  • بررسی رشته تحصیلی دانشجو و انجام مشاوره های تخصصی برای رشته ایی که دانشجو تقاضای تحصیل در آن رشته را داراست.
  • ارسال ایمیل های انتخاب رشته دانشگاه های مختلف ایتالیا از سوی موسسه یگانه سفیران دانش برای دانشجویان .
  • پس از فیکس شدن انتخاب های دانشجو برای رشته درخواستی ، مرحله دوم مشاوره های موسسه یگانه سفیران دانش برای تکمیل مدارک تحصیلی ( ترجمه مدارک تحصیلی ، ریزنمرات و … ) و غیر تحصیلی ( ترجمه پاسپورت و … ) دانشجو آغاز شده و پیگیری های موسسه تا زمان تکمیل صد در صد مدارک دانشجویان ادامه خواهد داشت .
  • مرحله بعد ، انجام اپلای برای دانشجویان است که این مرحله در موسسه یگانه سفیران دانش تمامی موارد اپلای را با دانشجویان هماهنگ خواهد کرد و با نظارت خود دانشجویان برای انتخاب رشته ، این کار انجام خواهد شد

2- خدمات بورسیه استانی و مشاوره های تخصصی

بدون شک جذاب ترین نکته تحصیل در ایتالیا علی الخصوص برای دانشجویان ایرانی وجود بورسیه استانی ایتالیا ست. بورسیه استانی ایتالیا منحصرا و تنها در کشور ایتالیا وجود دارد و هیچ کشوری در جهان بورسیه ایی به این سبک ندارد. اخذ بورسیه توسط موسسه یگانه سفیران دانش و اعطای این بورسیه نیازمند هیچگونه رزومه قوی اعم از معدل بالا، مقالات متعدد، کار پژوهشی نیست و براساس درآمد سرپرست یا خود دانشجو تعلق می گیرد. دانشجویان برای گرفتن بورسیه استانی ایتالیا فقط کافیست با مدارک مالی به دولت ایتالیا اثبات کنند که برای تامین هزینه های تحصیل و زندگی در ایتالیا دچار مشکل هستند. پس از آن می توانند از مزایای بی نظیر و منحصر به فرد بورسیه استانی ایتالیا نهایت استفاده را بکنند و با خیال راحت به تحصیل بپردازند.

موسسه یگانه سفیران دانش برای اخذ بورسیه استانی ایتالیا که توسط استان محل تحصیل در ایتالیا پرداخت می شود به دانشجویانی تعلق می گیرد که در کشور خود دارای درآمد بالایی نیستند و توانایی پرداخت شهریه یا زندگی در ایتالیا را ندارند اقدام می نماید. با استفاده از بورسیه استانی ایتالیا دانشجویان می توانند تمامی هزینه های تحصیل یا بخشی از آن را پرداخت کنند .این بورسیه فقط بر اساس مدارک مالی ارائه شده توسط دانشجو پرداخت می شود و نیازی به هیچ گونه رزومه تحصیلی یا مقالات isi  ندارد. مبلغ بورسیه 5200 یورو وجه نقد به علاوه 70% تخفیف در خدمات خوابگاه و سلف سرویس و کارت تردد است. شهریه دانشجویان در این بورسیه به طور کامل حذف خواهد شد و دانشجویان مبلغی بابت شهریه پرداخت نمی کنند. در برخی شهر ها در صورتی که به دانشجو خوابگاه تعلق بگیرد هزینه خوابگاه به طور خودکار از مبلغ بورسیه کم شده و مبلغ 2500 الی 3000 یورو به دانشجو پرداخت می گردد.

قدم اول جهت گرفتن بورسیه اخذ پذیرش قطعی از یکی از دانشگاه های دولتی ایتالیا می باشد. پس از از آن دانشجو می بایست مدارک بورسیه ( درآمد سرپرست ، اعضای خانواده ، وضعیت سکونت و غیره ) را تهیه جهت دریافت بورسیه استانی ارائه دهد.

دانشجو با ارائه این مدارک ، شرایط زندگی خود را شرح داده و برای گرفتن بورسیه درخواست می دهد.

روند درخواست بورسیه استانی در موسسه یگانه سفیران دانش

ثبت درخواست برای بورسیه استانی ایتالیا را می توان از تخصصی ترین و مهم ترین مراحل پذیرش تحصیلی دانشجویان دانست. برخلاف روند اپلای که تقریبا برای تمام دانشجویان مدارک خاص و تعریف شده ایی نیاز است، موسسه یگانه سفیران دانش برای درخواست بورسیه استانی ایتالیا به دلیل شرایط مختلف زندگی دانشجویان ( مختلف بودن شغل و پیشه سرپرست دانشجویان، داشتن یا نداشتن بیمه، متاهل یا مجرد بودن دانشجو، صاحب خانه یا مستاجر بودن و …) به مشاوره های بسیار تخصصی تری نیاز است و تهیه مدارک درخواست بورسیه استانی ایتالیا نیز برای هر دانشجو با دانشجوی دیگر متفاوت خواهد بود.

خوشبختانه موسسه یگانه سفیران دانش با تجربه چندین سال اقدام برای اخذ بورسیه استانی ایتالیا برای دانشجویان و با مشاوره های تخصصی ِ این امر، برای اکثریت قریب به اتفاق دانشجویانی که متقاضی تحصیل در ایتالیا هستند و برای پذیرش به این موسسه مراجعه کرده اند موفق به گرفتن بورسیه شده است. روند کلی اقدام برای درخواست بورسیه استانی در موسسه یگانه سفیران دانش به شرح زیر است :

  • پر کردن فرم اطلاعات خود دانشجو و وضعیت شغلی، بیمه ایی و حقوقی سرپرست دانشجو. اطلاعات این فرم به کارشناسان بورسیه موسسه یگانه سفیران دانش کمک می کند که از شرایط دانشجو اطلاع پیدا کرده و طبق شرایط زندگی و مالی وی مشاوره های تخصصی را نسبت به شرایطش انجام دهند .
  • پس از مشاوره اولیه ، دانشجویان اقدام به تهیه مدارک مورد نیاز برای درخواست بورسیه استانی ایتالیا کرده و پس از ترجمه ایتالیایی رسمی که توسط مترجمان مورد تایید سفارت ایتالیا در تهران انجام می شود، مدارک فوق را به موسسه تحویل می دهند.
  • آخرین مرحله نیز بارگذاری مدارک توسط موسسه یگانه سفیران دانش در سایت مربوطه برای درخواست بورسیه استانی ایتالیا است.

3- خدمات ویزا و سفارت

اخذ ویزای تحصیلی از سفارت ایتالیا توسط موسسه یگانه سفیران دانش در تهران را می توان مهمترین مرحله در روند اعزام دانشجو به ایتالیا دانست. سفارت ایتالیا در کشور ایران نیز از لحاظ سهولت صدور ویزای تحصیلی از بهترین سفارت ها در ایران است. عدم سخت گیری در مرحله مصاحبه، رزرو وقت در نزدیک ترین تایم (یک ماه بعد از اقدام به رزرو) و از همه مهمترین بلوکه نکردن پول برای صدور ویزای تحصیلی را می توان از مهمترین خصوصیات سفارت ایتالیا در ایران به حساب آورد.

موسسه یگانه سفیران دانش تمامی مشاوره های مورد نیاز برای مراجعه به سفارت ایتالیا برای دانشجویان و تهیه مدارک مربوطه را برای هریک از دانشجویان به صورت مجزا انجام داده و دانشجویان محترم را برای مراجعه به سفارت ایتالیا در تهران آماده می کنند.

مدارک مورد نیاز هنگام مراجعه به سفارت :

1. ترجمه ایتالیایی رسمی  سوابق تحصیلی
2. مدرک زبان ، آیلتس 6 یا تافل 78 به بالا
3. نامه پذیرش از دانشگاه
4. مدرک تمکن مالی که 7500 یورو به ازای هر سال تحصیلی در ایتالیا می باشد.

به عنوان مثال دانشجوی کارشناسی ارشد باید 15000 یورو در حساب سرپرست خود ( یا خود دانشجو ) داشته باشد که البته لازم به ذکر است این مبلغ به نرخ یوروی بانک مرکزی ایران محاسبه خواهد شد نه نرخ آزاد بازار.

5. ترجمه ایتالیایی رسمی شناسنامه

رشته های تحصیلی قابل اقدام در موسسه یگانه سفیران دانش

در کشور ایتالیا بسیاری از رشته های تحصیلی هستند که کورس انگلیسی زبان دارند و دانشجویانی که علاقمند به تحصیل در ایتالیا هستند و تمایلی به تحصیل به زبان ایتالیایی ندارند می توانند از طریق موسسه یگانه سفیران دانش در یکی از این رشته ها مشغول به تحصیل شوند. خوشبختانه این رشته های از لحاظ تنوع طیف گسترده ایی را شامل می شوند و دانشجویان انتخاب های زیادی خواهند داشت.

اسامی برخی رشته های در لیست زیر قابل مشاهده است

رشته‎های قابل اقدام در ایتالیا
مدیریت محیط زیست عمران محیط زیست مهندسی کامپیوتر
منیت سایبری مالی و بیمه شیمی صنعتی
زمین شناسی بیوتکنولوژی پزشکی دارویی مهندسی ساخت
عمران کاهش ریسک مهندسی ایمنی و حمل و نقل مهندسی اینترنت و چند رسانه ایی
مهندسی انرژی مهندسی رباتیک مهندسی محیط زیست
آب شناسی و اقیانوس شناسی بیولوژی سلولی مولکولی مدیریت منابع انسانی
بیوتکنولوژی سلولی مولکولی مدیریت منابع انسانی توسعه پایدار
علوم داده ها و اقتصاد معماری مهندسی و طراحی
طراحی فشن و مد طراحی دیجیتال طراحی محصول
مهندسی هوانوردی مهندسی شیمی مهندسی الکترونیک
مهندسی برق قدرت مهندسی انرژی هسته ایی فیزیک
علوم کامپیوتر مارکتینگ طراحی صنعتی
مهندسی اتوماسیون مهندسی مخابرات مهندسی و مدیریت سلامت
گردشگری بیوانفورماتیک مرمت آثار تاریخی
مدیریت مهندسی روانشناسی مهندسی نفت
جنگل شناسی مدیریت کسب و کار عمران –حمل و نقل
مهندسی مکانیک مهندسی ریاضیات برنامه ریزی شهری
مهندسی مواد و نانو تکنولوژی اکولوژی و محیط زیست دریا مطالعات بین الملل
تجزیه و تحلیل داده ها مهندسی ICT علوم اعصاب شناختی و روانشناسی بالینی
حقوق بشر کشاورزی پایدار کارآفرینی و نوآوری
مطالعات اروپا و جهان مهندسی اتوماسیون صنعتی تجارت بین المللی و کارآفرینی
علوم اعصاب ژئوفیزیک کاربردی و اکتشافی مهندسی کنترل
هوش مصنوعی و رباتیک مطالعات فشن و مد مطالعات انگلیسی و انگلیسی -امریکایی
روش های آماری و برنامه های کاربردی بانکداری و مالی فعالیت بدنی و ارتقائ سلامتی
تاریخ هنر حقوق تجارت اروپا مهندسی غذا
ژنتیک زبان شناسی مدیریت حسابداری بین المللی
دیپلماسی عمومی و فرهنگی مطالعات حقوقی اروپا مکاترونیک
مهندسی مواد و تولید مهندسی ارتباطات و اطلاعات مطالعات امنیت بین المللی
مدیریت نوآوری جامعه شناسی و پژوهش های اجتماعی مهندسی پزشکی
طراحی سیستم های توریسم پایدار داروسازی مهندسی هوا فضا
مهندسی عمران فراساحل عمران مهندسی طراحی برق خودرو
زبان جامعه و ارتباطات دانش دیجیتال فرهنگ سلامت، ورزش ، توریسم
کار و روانشناسی شخصی اقتصاد اقتصاد سلامت و مدیریت
اقتصاد منابع و توسعه پایدار سیاست بین المللی و بازار فرهنگ مد و مدیریت
شیمی پایدار نوآوری و سازماندهی فرهنگ و هنر علوم آمار

دانشگاه‎های مورد اقدام توسط موسسه یگانه سفیران دانش

دانشگاه های دولتی که موسسه یگانه سفیران دانش برای اخذ پذیرش از آنها اقدام می کند به شرح زیر است:

دانشگاههای دولتی ایتالیا
دانشگاه پلی تکنیک میلان دانشگاه ساپینزا دانشگاه تورین
دانشگاه تورورگاتا دانشگاه جنوا دانشگاه پادوا
دانشگاه باری دانشگاه باری پلی تکنیک باری
دانشگاه برگامو دانشگاه بولونیا دانشگاه برشیا
دانشگاه کالیاری دانشگاه کالیاری دانشگاه لازیو
دانشگاه کاتانیا دانشگاه فرارا دانشگاه فلورانس
دانشگاه سیه نا دانشگاه میلان دانشگاه میلانو بیکوکا
دانشگاه مودنا رجیو امیلیا دانشگاه فدریکو ناپولی دانشگاه لوئیجی وان ویتلی ناپولی
دانشگاه پاویا دانشگاه پالرمو دانشگاه پارما
دانشگاه پروجا دانشگاه پیزا دانشگاه دل مارکه
دانشگاه پلی تکنیک تورین دانشگاه سوم رم (روما تره ) دانشگاه سالنتو
دانشگاه سالرنو دانشگاه ترامو دانشگاه ورونا
دانشگاه ونیز دانشگاه ترنتو دانشگاه تریسته
دانشگاه اودینه

سوالات متداول  متقاضیان ادامه تحصیل موسسه یگانه سفیران دانش

سوالات متداول  متقاضیان کارشناسی ارشد

شروع دوره های کارشناسی ارشد در ایتالیا
ترم اول ” پاییز “ سپتامبر ” اوایل شهریورماه “
ترم دوم ” بهار “ مارچ ” اوایل اسفند ماه “

مهلت ثبت نام و زمان بندی اخذ پذیرش
ترم اول ” پاییز “ از اوایل ماه اکتبر ” مهرماه ” تا اواخر ژوین ” خردادماه “
ترم دوم ” بهار “ از اوایل ژوین “خردادماه” تا اوایل اگوست ” اواسط مرداد “

آیا مدرک زبان جهت اخذ پذیرش نیاز می باشد؟

خیر. اکثر دانشگاه های ایتالیا برای اعطای پذیرش نیازی به مدرک زبان ندارند .

تعداد محدودی از رشته ها و دانشگاه ها برای پذیرش نیازمند مدرک زبان هستند ولی برای ارائه مدرک زبان به دانشگاه فرصت کافی وجود دارد . برای اطلاعات بیشتر در این مورد با دفتر موسسه تماس برقرار کنید


توجه : پس از اخذ پذیرش و درخواست ویزای تحصیلی ایتالیا،ارائه مدرک زبان های زیر الزامی است:

آیلتس اکادمیک 6 یا تافل 78 به بالا


چه زمانی اقدام کنیم؟

بهترین زمان جهت اقدام برای اخذ پذیرش مقطع کارشناسی ارشد دانشگاههای ایتالیا، در حین تحصیل در مقطع در کارشناسی می باشد که بتوانید پس از فارغ التحصیلی بلافاصله وارد مقطع کارشناسی ارشد شوید.

اگر در حین تحصیل هستید با گواهی اشتغال به تحصیل و ریزنمرات قادر به گرفتن پذیرش خواهید بود. و اگر فارغ التحصیل شده اید ترجمه مدرک موقت و ریزنمرات شما برای اخذ پذیرش کافی خواهد بود .

برای درخواست اپلای نیز الزاما نیازی به اصل مدرک یا ریزنمرات شما نیست و با ترجمه غیر رسمی از کپی مدرک و ریزنمرات نیز می توان پذیرش را انجام داد.

سوالات متداول متقاضیان کارشناسی

آیا با تمامی رشته های دیپلم در ایران میتوان برای کارشناسی ایتالیا اقدام کرد؟

بله . تنها شرط تحصیل در مقطع کارشناسی ایتالیا گذراندن 12 سال تحصیلی توسط متقاضی است و همه دارندگان دیپلم ( اعم از تجربی ،ریاضی ، انسانی ، فنی و …) می توانند برای تحصیل راهی ایتالیا شوند.


آیا برای تحصیل در مقطع  کارشناسی شرایط سنی خاصی وجود دارد؟

خیر . تحصیل در مقطع کارشناسی هیچگونه شرایط سنی خاصی ندارد و متقاضیان قادر خواهند بود با هر شرایط سنی ایی که دارند برای تحصیل در این مقطع عازم ایتالیا شوند.


آیا داشتن مدرک زبان جهت اخذ پذیرش الزامی است؟

خیر. اخذ پذیرش اولیه بدون مدرک زبان نیز امکان پذیر است اما برای اخذ ویزای تحصیلی از سفارت ایتالیا وجود مدرک زبان برای دانشجو الزامی خواهد بود.


آیا مدرک تحصیلی صادر شده توسط دانشگاه های ایتالیا مورد تایید کشور ایران است؟

بله . مدارک صادر شده از دانشگاه های ایتالیا مورد تایید قطعی وزارت علوم ایران است و دانشجویان برای برگشت به ایران و ادامه تحصیل در کشور مشکلی نخواهند داشت.

سوالات متداول بورسیه استانی

آیا گرفتن این بورسیه برای دانشجو تعهدی ایجاد میکند؟

خیر این بورسیه هیچ تعهدی اعم از ارائه خدمت برای دانشگاه یا دولت ایتالیا  یا انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی برای دانشجو ایجاد نمیکند وتنها تعهد دانشجو این است که در هر سال تحصیلی مقدار معینی از واحد های خود را (  تقریبا نیمی از واحد های یکسال ) با موفقیت پاس کند . بدین ترتیب دانشجو قادر خواهد بود پس از اتمام دوره تحصیلی بدون هیچ تعهدی کشور ایتالیا را به مقصد دیگر کشور ها ترک کنند.


مبلغ بورسیه استانی چقدر است ؟

مبلغ این بورسیه 5200 یورو در سال ( با اختلاف اندک بین استان های مختلف ) به علاوه حذف کامل شهریه و تخفیف خوابگاه تا سقف 70% درصد است . علاوه بر این موارد ، تخفیف های سلف سرویس و کارت تردد نیز از مزایای بورسیه استانی است.


هدف از پرداخت این بورسیه چیست ؟

هدف دولت ایتالیا از پرداخت این بورسیه کمک به دانشجویانی است که توانایی تحصیل در این کشور را دارند اما از لحاظ مالی با مشکل روبرو هستند. دانشجویانی که این بورسیه را دریافت می کنند از کشورهای جهان سوم هستند


آیا بورسیه استانی به همه رشته ها تعلق میگیرد ؟

بله ، این بورسیه به تمامی رشته ها تعلق می گیرد . دانشجویان در هر رشته ایی که در دانشگاه های دولتی ایتالیا پذیرش بگیرند می توانند برای بورسیه درخواست بدهند.


آیا مقطع تحصیلی در گرفتن بورسیه استانی موثر است ؟

خیر .بورسیه استانی به تمامی مقاطع اعم از لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا تعلق میگیرد. دانشجویان برای هر مقطعی میتوانند یکبار بورسیه را دریافت کنند یعنی دانشجویی که سه مقطع دانشجویی خود ( لیسانس ، فوق لیسانس و دکتری ) را در ایتالیا می گذراند برای هر مقطع میتواند یکبار بورسیه را دریافت کند.


آیا دریافت بورسیه استانی نیازمند داشتن رزومه پژوهشی ، معدل بالا ، مقالات isi و … است ؟

خیر . دریافت بورسیه استانی صرفا بر اساس مدارک مالی ارائه شده توسط دانشجو است و داشتن رزومه قوی یا ضعیف تاثیری در گرفتن آن ندارد


هزینه بورسیه به چه صورت به دانشجو پرداخت می شود ؟

قسط اولیه بورسیه که معمولا نیمی از کل هزینه پرداختی است حدودا یک ماه پس از اعلام نتایج اولیه هر استان به حساب دانشجو واریز شده یا به صورت کارت اعتباری به دانشجو داده می شود که از لحاظ زمانی تقریبا قبل از سال نوی میلادی خواهد بود .قسط دوم بورسیه نیز پس از ترم دوم پرداخت خواهد شد.


شانس گرفتن بورسیه برای دانشجویان ایرانی چقدر است ؟

طبق اعلام سازمان بورسیه ایتالیا هر دانشجویی که درآمد سرپرست اش زیر 10 هزار یورو در سال باشد شانس گرفتن بورسیه را خواهد داشت.


آیا دانشجویانی که درآمد سرپرست شان بالاتر از مقدار تعیین شده است هم می توانند درخواست بورسیه بدهند؟

بله می توانند، دانشجویانی که درآمد سرپرست شان بالاتر حد تعیین شده باشد نیز می توانند با ارائه مدارکی اضافی این بورسیه را دریافت کنند


گروه اعزامی اپلای ایتالیا که تحت مجوز وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران و با عنوان موسسه یگانه سفیران دانش به فعالیت می‌پردازد ، با چندین سال تجربه در زمینه اعزام دانشجو به منظور تحصیل در ایتالیا به فعالیت می‌پردازد هر ساله موفق به کسب پذیرش از دانشگاه های ایتالیا برای تعداد زیادی از متقاضیان عزیز در رده های مختلف تحصیلی گشته است .

موسسه یگانه سفیران دانش ( گروه اعزامی اپلای ایتالیا )  با افتخار اعلام می دارد همه علاقمندان به تحصیل در ایتالیا می توانند از  مشاوره رایگان ( آنلاین ، تلفنی ، حضوری ) این موسسه برخوردار شوند تا از زبده ترین کارشناسان ما در زمینه های اپلای ، بورسیه استانی ایتالیا ، مشاوره های سفارت ایتالیا و ویزای تحصیلی ایتالیا و … کسب اطلاعات کنند.

درصورتیکه قصد تحصیل در ایتالیا را دارید می توانید با کارشناسان زبده موسسه اعزام دانشجوی یگانه سفیران دانش از طریق فرم های درخواست مشاوره و ارزشیابی تحصیلی در ارتباط باشید.

3.4/5 - (15 امتیاز)