مراحل مشاوره تحصیلی ایتالیا

مشاوره تحصیلی ایتالیا Academic Advice Italy

ارزیابی رزومه دانشجو، بررسی بهترین انتخاب برای اخذ پذیرش، راهنمایی های تخصصی تکمیل مدارک، مشاوره های ویزا و سفارت و …

اپلای دانشگاهها

درخواست پذیرش به صورت آنلاین و گاها فیزیکی، مکاتبات مورد نیاز با کشور و دانشگاه مقصد، خدمات پرداخت وجه درخواست پذیرش و غیره.

بورسیه استانی

بررسی شرایط سرپرستی دانشجو، مشاوره تحصیلی ایتالیا تخصصی تکمیل مدارک با توجه به وضعیت سرپرستی دانشجو، درخواست بورسیه و غیره می باشد همگی با بهترین شرایط و با استفاده از مشاوران مجرب که چندین و چند سال تجربه را در این موراد دارا می باشند انجام خواهد شد.

اولین مرحله از سلسه خدمات موسسه اعزام دانشجوی یگانه سفیران دانش، مرحله مشاوره تحصلی ایتالیا و ارزیابی شرایط دانشجویان برای بهترین انتخاب برای مراحل اپلای و پس از آن تکمیل مدارک جهت اخذ پذیرش و مشاوره های ویزا و سفارت است. موسسه با افتخار اعلام می دارد تمامی مشاوره های این موسسه در تمامی مراحل ( قبل و بعد از قرارداد ) کاملا به صورت رایگان برای دانشجویان عزیز انجام خواهد شد.

مراحل تخصصی مشاوره تحصیلی ایتالیا

1. مشاوره و ارزیابی اولیه دانشجو

در این مرحله از مشاوره تحصیلی ایتالیا، بررسی رزومه و شرایط تحصیلی دانشجویان  توسط مشاوران انجام می گیرد. مشاوران ما پس از گفتگو با فرد متقاضی تحصیل در ایتالیا لیستی از بهترین انتخاب های پیش روی دانشجو را با توجه به رزومه تحصیلی، کاری و علمی وی ارائه می کنند. این مشاوره باعث می گردد که دانشجو با نقاط ضعف و قوت خود برای اخذ پذیرش یکی از دانشگاههای ایتالیا آشنا شده و تا حد امکان به تقویت نقاط ضعف خود بپردازد و در نهایت در بهترین شرایط خویش برای درخواست پذیرش قرار گیرد.

2. مشاوره های تخصصی تکمیل مدارک

در مرحله بعدی از مشاوره تحصیلی ایتالیا پس از مرحله ارزیابی رزومه که توسط مشاوران ما انجام می گیرد دانشجو می بایست مدراک خود را در اسرع وقت برای درخواست پذیرش آماده نماید. این مرحله نیز از مهم ترین مراحل روند اپلای می باشد زیرا شرایط درخواست پذیرش از دانشگاه های مختف باهم یکسان نیست و بعضا دانشگاه های مختلف ایتالیا شرایط گوناگونی را برای دریافت مدارک جهت بررسی و اعطای پذیرش دارا هستند.

مشاوران با تجربه موسسه یگانه سفیران دانش با آشنایی کامل به روند تکمیل و ارسال مدارک تمامی دانشگاه های ایتالیا با دقت و ظرافت تمام در تمامی مراحل تمکیل مدارک در کنار دانشجویان خواهند بود.

3. مشاوره های تخصصی ویزا و سفارت

دانشجویان پس از اخذ پذیرش از یک دانشگاه در کشور ایتالیا می بایست به همراه نامه پذیرش خود و مدارکی که سفارت برای صدور ویزا نیازمند آنها است در موعد مقرر که از قبل تعین شده است به سفارت ایتالیا در تهران مراجعه نمایند. چگونگی ترجمه و تکمیل مدارک جهت مراجعه به سفارت توسط مشاور تخصصی خدمات ویزا و سفارت در موسسه انجام خواهد شد. این مشاوره ها عبارتند از چگونگی ترجمه مدارک مربوط به سوابق تحصیلی، نحوه گردش و تمکن مالی، اخذ وقت سفارت، مدارک زبان مورد تایید سفارت و حداقل نمره های انها و غیره.

4. مشاوره های پس از اخذ ویزا

این بخش از مشاوره تحصیلی ایتالیا آخرین مرحله از مشاوره های موسسه می باشد که پس از تمامی مراحل و اخذ ویزا توسط دانشجو انجام می گیرد و شامل اخرین هماهنگی ها برای سفر به ایتالیا می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ بورسیه تحصیلی استانی ایتالیا و نحوه درخواست آن می توانید به دفتر موسسه یگانه سفیران دانش مراجعه فرمایید و یا از طریق تلفن و شبکه های اجتماعی از مشاوره های رایگان ما بهره مند گردید.

مراحل مشاوره تحصیلی ایتالیا

مشاوره تحصیلی ایتالیا Academic Advice Italy

ارزیابی رزومه دانشجو، بررسی بهترین انتخاب برای اخذ پذیرش، راهنمایی های تخصصی تکمیل مدارک، مشاوره های ویزا و سفارت و …

اپلای دانشگاهها

درخواست پذیرش به صورت آنلاین و گاها فیزیکی، مکاتبات مورد نیاز با کشور و دانشگاه مقصد، خدمات پرداخت وجه درخواست پذیرش و غیره.

بورسیه استانی

بررسی شرایط سرپرستی دانشجو، مشاوره تحصیلی ایتالیا تخصصی تکمیل مدارک با توجه به وضعیت سرپرستی دانشجو، درخواست بورسیه و غیره می باشد همگی با بهترین شرایط و با استفاده از مشاوران مجرب که چندین و چند سال تجربه را در این موراد دارا می باشند انجام خواهد شد.

اولین مرحله از سلسه خدمات موسسه اعزام دانشجوی یگانه سفیران دانش، مرحله مشاوره تحصلی ایتالیا و ارزیابی شرایط دانشجویان برای بهترین انتخاب برای مراحل اپلای و پس از آن تکمیل مدارک جهت اخذ پذیرش و مشاوره های ویزا و سفارت است. موسسه با افتخار اعلام می دارد تمامی مشاوره های این موسسه در تمامی مراحل ( قبل و بعد از قرارداد ) کاملا به صورت رایگان برای دانشجویان عزیز انجام خواهد شد.

مراحل تخصصی مشاوره تحصیلی ایتالیا

1. مشاوره و ارزیابی اولیه دانشجو

در این مرحله از مشاوره تحصیلی ایتالیا، بررسی رزومه و شرایط تحصیلی دانشجویان  توسط مشاوران انجام می گیرد. مشاوران ما پس از گفتگو با فرد متقاضی تحصیل در ایتالیا لیستی از بهترین انتخاب های پیش روی دانشجو را با توجه به رزومه تحصیلی، کاری و علمی وی ارائه می کنند. این مشاوره باعث می گردد که دانشجو با نقاط ضعف و قوت خود برای اخذ پذیرش یکی از دانشگاههای ایتالیا آشنا شده و تا حد امکان به تقویت نقاط ضعف خود بپردازد و در نهایت در بهترین شرایط خویش برای درخواست پذیرش قرار گیرد.

2. مشاوره های تخصصی تکمیل مدارک

در مرحله بعدی از مشاوره تحصیلی ایتالیا پس از مرحله ارزیابی رزومه که توسط مشاوران ما انجام می گیرد دانشجو می بایست مدراک خود را در اسرع وقت برای درخواست پذیرش آماده نماید. این مرحله نیز از مهم ترین مراحل روند اپلای می باشد زیرا شرایط درخواست پذیرش از دانشگاه های مختف باهم یکسان نیست و بعضا دانشگاه های مختلف ایتالیا شرایط گوناگونی را برای دریافت مدارک جهت بررسی و اعطای پذیرش دارا هستند.

مشاوران با تجربه موسسه یگانه سفیران دانش با آشنایی کامل به روند تکمیل و ارسال مدارک تمامی دانشگاه های ایتالیا با دقت و ظرافت تمام در تمامی مراحل تمکیل مدارک در کنار دانشجویان خواهند بود.

3. مشاوره های تخصصی ویزا و سفارت

دانشجویان پس از اخذ پذیرش از یک دانشگاه در کشور ایتالیا می بایست به همراه نامه پذیرش خود و مدارکی که سفارت برای صدور ویزا نیازمند آنها است در موعد مقرر که از قبل تعین شده است به سفارت ایتالیا در تهران مراجعه نمایند. چگونگی ترجمه و تکمیل مدارک جهت مراجعه به سفارت توسط مشاور تخصصی خدمات ویزا و سفارت در موسسه انجام خواهد شد. این مشاوره ها عبارتند از چگونگی ترجمه مدارک مربوط به سوابق تحصیلی، نحوه گردش و تمکن مالی، اخذ وقت سفارت، مدارک زبان مورد تایید سفارت و حداقل نمره های انها و غیره.

4. مشاوره های پس از اخذ ویزا

این بخش از مشاوره تحصیلی ایتالیا آخرین مرحله از مشاوره های موسسه می باشد که پس از تمامی مراحل و اخذ ویزا توسط دانشجو انجام می گیرد و شامل اخرین هماهنگی ها برای سفر به ایتالیا می باشد.

درصورتیکه قصد تحصیل در ایتالیا را دارید می توانید با کارشناسان زبده موسسه اعزام دانشجوی یگانه سفیران دانش از طریق فرم های درخواست مشاوره و ارزشیابی تحصیلی در ارتباط باشید.

4.8/5 - (16 امتیاز)