بهترین عجایب طبیعی ایتالیا

قلعه های ایتالیا فراتر از گالری ها ، کمد لباس ها و اتاق های غذاخوری آن است. این کشور یکی از شاهکارهای طبیعت است که دارای تنوع طبیعی فوق العاده ای است که تعداد کمی از آن را مطابقت داده است. از آلپ های یخی و دریاچه های یخبندان شمالی گرفته تا دهانه های آتشین جنوب و غارهای فیروزه ای ، این مکانی برای انجام کار و همچنین دیدن است. برای کشوری خیلی بزرگتر از آریزونا بد نیست.

لطفاً قبل از برنامه ریزی برای هر سفر ، آخرین محدودیت های سفر محلی را بررسی کنید و همیشه توصیه های دولت را دنبال کنید.

ساحل آمالفی

مشهورترین خط ساحلی ایتالیا نوار چسبنده ای است: کوههای ساحلی در یک صحنه عمودی از کوههای منجمد ، روستاهای سفید آفتاب و سرزمین های جنگلی سرسبز در دریای آبی خامه ای فرو می روند. بین دریا و آسمان ، مسیرهای کوهنوردی کوهنوردی پانوراماهای تایرنیایی مناسب یک خدا را ارائه می دهند. اگرچه برخی ممکن است استدلال کنند که زیباترین ساحل شبه جزیره Cinque Terre در Liguria یا Costa Viola کالابریا است ، اما این ساحل آمالفی است که بزرگان بی شماری را اغوا کرده و از آنها الهام گرفته است ، از واگنر و DH Lawrence گرفته تا تنسی ویلیامز ، Rudolf Nureyev و Gore Vidal.

دریاهای فیروزه ای و پیازاهای سینمایی کنار ، این منطقه بهترین هتل ها و رستوران های ایتالیا را در خود جای داده است. این مکان همچنین با پیاده روی هایی که کاملاً مشخص شده این فرصت را برای فرار از جمعیت ساحلی ستاره دار فراهم می کند ، یکی از نقاط مهم کشور برای پیاده روی است.

هتلی که در پس زمینه کاملاً نمای کوه اتنا را دارد.

کوه اتنا

کوه اتنا که به عنوان “ستونی که آسمان را در خود نگه می دارد” معروف است ،  نه تنها بزرگترین آتشفشان اروپا است ، بلکه یکی از فعالترین آتشفشان های جهان است. قدیمی ها معتقد بودند غول Tifone (تیفون) در دهانه آن زندگی می کند و آسمان را با مواد شیمیایی بسیار چشمگیر روشن می کند. در 3326 متر به معنای واقعی کلمه بالاتر از ساحل یونی سیسیل است. خواه با پیاده روی مقابله کنید یا در یک تور 4WD با هدایت ، مقیاس دادن این پاداش های بمب ساعتی را با نماهای برجسته و هیجان پنهانی داشتن گونه ای به گونه دیگر با یک تهدید برجسته.

از سال 1987 آتشفشان و دامنه های آن بخشی از یک پارک ملی ، Parco dell’Etna بوده است. مناظر متنوع پارک شامل 581 کیلومتر مربع و حدود 21 شهر ، از دامنه کوه سخت و برف گیر گرفته تا بیابان های قمری گدازه سیاه بی ثمر ، جنگل های راش و تاکستان های سرسبز که در آن شراب DOC بسیار رتبه بندی منطقه تولید می شود.

گلدسته های برجسته برج دولومیت بالاتر از سانتا مادالنا در وال دی فونس.

همچنین بخوانید:  بهترین مسیر های پیاده روی در ایتالیا

 دولومیت ها

کره زمین را بچرخانید و کوههای بلند ، بزرگتر و از لحاظ زمین شناسی فرار بیشتری پیدا خواهید کرد ، اما تعداد کمی از آنها می توانند عاشقانه دولومیت های گرانیتی با رنگ صورتی باشند . شاید این اجلاس های خشن ، دندانه دار ، دامن های پر جنب و جوش گل های وحشی بهاری یا انبار غنی افسانه های لادین باشد. دوباره ، این فقط می تواند جلب مغناطیسی پول ، سبک و جذابیت در افسانه ترین اسکی ایتالیا ، Cortina d’Appezzo ، یا کنجکاوی زبانی روستای کوهستانی ساپادا با کارت پستال باشد. به هر دلیلی که باشد ، این جیب کوچک شمال ایتالیا اغواگرانه را به ارتفاعات گیج کننده می رساند.

اروپایی ها در زمستان برای استراحتگاه های بسیار مهمان نواز ، اماکن طبیعی عالی و شبکه های اسکی گسترده و کاملاً هماهنگ به اینجا می روند. بیا برای سراشیبی و یا صلیب کشور اسکی و اسنوبورد و یا آماده برای  alpinismo (یک ترکیب آدرنالین سپیکینگ اسکی و کوهنوردی)، دوچرخهسواری آزاد، و طیف وسیعی از ورزش های دیگر ماجراجویی زمستان جمله کسانی که در مدار افسانه ای سلا روندا. این مکان همچنین یک مقصد زیبا در تابستان است ، با پیاده روی عالی ، چشم اندازهای عالی و هوای تازه و معطر.

خانه ای به سبک آلپ در کنار دریاچه کومو ، ایتالیا در یک روز زیبا تابستانی © Alexandre Rotenberg / Shutterstock

دریاچه کومو

اگر برای کلونی ها و اوباما در تعطیلات به اندازه کافی خوب باشد ، برای انسانهای ساده نیز کافی است.  لاگو دی کومو خیره کننده در سایه کوه های آلپ Rhaetian ، دیدنی ترین دریاچه لومباردی است. ویلاهای مجلل آن به سبک لیبرتی محل زندگی مجنون سینما ، سلطنت مد و شیوخ عرب است ، در حالی که تماس های آژیر دریاچه شامل باغهایی در ویلا ملزی د اریل ، ویلا کارلوتا و ویلا بالبیانلو است که در ماه آوریل و مه به رنگ صورتی و کاملیا ، آزالیا و رودودندرون می شود. .

زمین کوهستانی به این معنی است که فرصت برای دیدن چشم پرندگان از دریاچه و شهرهای آن بی شمار است. با توجه به اینکه تعداد بازدیدکنندگان در مقایسه با دریاچه مگیوره یا دریاچه گاردا به اینجا کشیده شده اند ، دریاچه کومو و مناطق اطراف آن این فرصت را به مسافر می دهد تا از کشف واقعی لذت ببرد.

پارک ملی آبروزو ، لاتزیو و مولیسه

دومین پارک ملی ایتالیا  نیز یکی از غنی ترین  پارک های ایتالیایی است . با فرمان سلطنتی در سال 1923 تأسیس شد ، این منطقه به عنوان ذخیره گاه متوسط ​​5 کیلومتر مربع آغاز شد که کم کم به منطقه 440 کیلومتر مربع حفاظت شده امروزی تبدیل شد. تکامل آسان نبود. این پارک به طور موقت در سال 1933 توسط دولت موسولینی لغو شد. در سال 1950 دوباره به مرحله بازگشت و تنها در معرض تجاوزات بیشتر در زمینه ساخت مسکن ، راه سازی و توسعه دهندگان اسکی قرار گرفت.

این پارک موفق شده است در خط مقدم جنبش حفاظت از ایتالیا باقی بماند ، حیوانات وحشی مانند کلمبه ابروزو ، گرگ آپنین ، سیاه گوش ، آهو و – از همه مهمتر – خرس مارسیکان را دوباره وارد کند و از آنها محافظت کند (این پارک دارای بزرگترین محاصره ایتالیا از این حیوانات تهدید شده است)

امروزه این پارک در سه منطقه گسترش یافته است ، بیش از نیمی از آن در جنگل های راش ضخیم پوشانده شده است. به لطف سابقه طولانی ، بیش از پارک های دیگر بازدید می کند – سالانه حدود دو میلیون نفر. هرساله میلیون ها نفر از سرتاسر دنیا به عنوان توریست و یا به عنوان متقاضی تحصیل در ایتالیا راهی این کشور می شوند و بازدید از جاذبه های گردشگری آن را در برنامه های سفر خود قرار می دهند.

درصورتیکه قصد تحصیل در ایتالیا را دارید می توانید با کارشناسان زبده موسسه اعزام دانشجوی یگانه سفیران دانش از طریق فرم های درخواست مشاوره و ارزشیابی تحصیلی در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)