تمامی متقاضیان ادامه تحصیل در ایتالیا به زبان ایتالیایی برای اولین قدم جهت پذیرش شدن و دریافت بورسیه استانی ایتالیا(جهان سوم) می بایست در دوره های زبان ایتالیایی موسسه شرکت نمایند و پس از گذراندن 3ترم کلاس زبان ایتالیایی زیر نظر اساتید مجرب زبان ایتالیایی موسسه اپلای ایتالیا،جهت شرکت در ازمون زبان ایتالیایی به سفارت ایتالیا معرفی می گردند.به زبان اموزان در صورتی قبولی در ازمون، مدرک زبان ایتالیایی استرنی(ESTRENI) اعطا می گردد.

از ان جایی که رشته هایی مانند:دندان پزشکی، فیزیوتراپی، تربیت بدنی، تقریبا تمامی رشته های هنری و مو سیقی در دانشگاهها،اکادمی ها و کنسرواتورها تنها به زبان ایتالیایی ارایه می گردد،یادگیری زبان ایتالیایی برای این دسته از متقاضیان ادامه تحصیل در ایتالیا الزامی می باشد.

دوره های زبان ایتالیایی موسسه اپلای ایتالیا شامل 3 ترم می باشد که هرترم تقریبا به مدت 2.5می باشد.زبان اموزان در طول دوره از طریق مجموعه کتابهای اسپرسوی جدید به فراگیری زبان می پردازند.

دانشجویان پس از طی کردن دوره های زبان ایتالیایی می توانند ویزای تحصیلی خود را از سفارت ایتالیا در تهران دریافت نمایند و در رشته دلخواه خود در مراکز اموزشی  ایتالیا به ادامه تحصیل بپردازند.

img_0013-1 img_0008 img_0054 img_7441 img_0013-1                                     

در صورتی متقاضی شرکت در دوره های اموزش زبان ایتالیایی موسسه هستید از طریق تکمیل  این فرم درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.

 

درصورتیکه قصد تحصیل در ایتالیا را دارید می توانید با کارشناسان زبده موسسه اعزام دانشجوی یگانه سفیران دانش از طریق فرم های درخواست مشاوره و ارزشیابی تحصیلی در ارتباط باشید.

3/5 - (3 امتیاز)