بورسیه علمی مقطع لیسانس:

بورسیه تحصیلی در مقطع لیسانس دانشگاههای ایتالیا معمولا بسته به دانشگاه و رشته های تحصیلی متفاوت است.برای اخذ بورسیه در مقطع لیسانس علاوه بر دارا بودن معدل بالا در مقاطع دبیرستان و پیش دانشگاهی داشتن گواهی نامه های GREوGMATویا نمره نمره مناسب ازمون SATو…می باشد.

بورسیه های علمی دانشگاههای ایتالیا در مقطع لیسانس معمولا به رشته های مرتبط با مدیریت و رشته های مهندسی در برخی دانشگاهها با ارایه مدارک لازم اعطا می گردد.

به طور مثال دانشگاه ونیز ایتالیا در رشته های مرتبط با مدیریت  و اقتصاد در مقطع لیسانس به دانشجویان پذیرش شده از طریق ارزشیابی سوابق تحصیلی و رزومه دانشجو و نهایتا طی یک روند مصاحبه اسکایپ اقدام به اعطای بورس علمی به دانشجویان مقطع لیسانس می نماید.

 

سایر دانشگاههای ایتالیا همانند دانشگاه بلونیا و دانشگاه پلی تکنیک تورین نیز در صورت دارا بودن سوابق تحصیلی مناسب و ارایه نمره ازمون SAT اقدام به اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان در مقطع لیسانس می نمایند.

دانشجویان متقاضی لیسانس که علاقه مند به دریافت بورسیه علمی هستند می توانند با تماس با مشاورین کارازموده موسسه اپلای ایتالیا و پس از دریافت راهنمایی لازم نسبت به تکمیل مدارک مناسب اقدام نمایند.

در صورتیکه تمایل دارید شرایط شما جهت پذیرش یا بورسیه علمی دانشگاههای ایتالیا بررسی گردد فرم  ارزشیابی تحصیلی را تکمیل نمایید.

درصورتیکه قصد تحصیل در ایتالیا را دارید می توانید با کارشناسان زبده موسسه اعزام دانشجوی یگانه سفیران دانش از طریق فرم های درخواست مشاوره و ارزشیابی تحصیلی در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)