دانشگاه پارما ایتالیا

شرایط تحصیل در دانشگاه پارما ایتالیا کدام است؟ بهترین روش برای اخذ بورسیه از دانشگاه پارما ایتالیا کدام است؟ آیا دانشگاه پارما ایتالیا بورسیه تحصیلی دارد؟ شرایط بورسیه تحصیلی دانشگاه پارما ایتالیا کدام است؟

دانشگاه پارما ایتالیا یکی از قدیمی ترین دانشگاه های جهان است که در قرن 10 تاسیس شده است. این دانشگاه در سال 926 میلادی توسط امپراطور اتو به عنوان موسسه آموزشی تاسیس شد.
دانشگاه پارما ایتالیا دارای 25000 دانشجو ، بیش از 5000 فارغ التحصیل در سال و 1700 کارمند و هیئت علمی می باشد. کیفیت زندگی در پارما ایتالیا همواره دانشجویان زیادی را از سراسر ایتالیا و علاقمندان به شرایط تحصیل در ایتالیا از خارج کشور جذب کرده است. بیش از دو سوم دانش آموزان ثبت نام شده در این دانشگاه از خارج از پارما و استان آن هستند به همین دلیل دانشگاه دارای بالاترین رتبه ها برای جذب دانشجویان غیر ساکن در سراسر کشور است.

مکان دانشگاه :

ساختمان اصلی دانشگاه پارما ایتالیا در قلب شهر قرار دارد و دفتر ریاست، دفاتر اداری و اداره حقوق، سیاست و مطالعات بین المللی را نیز در بر می گیرد. در مرکز شهر، شما همچنین می توانید گروه علوم انسانی، علوم اجتماعی و صنایع فرهنگی و وزارت اقتصاد و مدیریت را پیدا کنید. گروه پزشکی و جراحی در بیمارستانی واقع در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است، و گروه علوم دامپزشکی در حومۀ شمال شرقی غرب پارما واقع شده است.
مکان های مختلف دانشگاه پارما ایتالیا به دانشجویان اجازه می دهد تا در ساختارهای راحت و کارآمد حتی در نزدیکی مناطق جنگلی تحصیل کنند، یک ناحیه 77 هکتای درجنوب شهر که دارای بخش های علمی، سالن های سخنرانی مدرن و مجهز، اتاق های مطالعه، آزمایشگاه های پیشرفته تکنولوژیکی و تکنولوژی و همچنین چندین مرکز ورزشی، مرکز کنفرانس و یک غذاخوری می باشد.

امکانات رفاهی :

متقاضیان تحصیل در ایتالیا در شهر پارما شامل خدمات مختلفی می شوند.خدمات و امکانات دانشگاه پارما هر ساله تعداد دانشجویان دانشگاه پارما ایتالیا را افزایش می دهد. دفاتر اطلاع رسانی و خدمات مشاوره شغلی برای کمک به دانشجویان ، یک شبکه بین المللی قوی برای تدریس، فعالیت ها و تحقیقات برای دانشجویان با کمک برنامه های دولت و بورسیه تحصیلی و بورسیه استانی وجود دارد. کتابخانه ها، آزمایشگاه های کامپیوتری و مکان های دسترسی اینترنتی، خوابگاه ها و غذاهای دانشجویی،بورسیه استانی ، بورسیه تحصیلی ، مشاغل نیمه وقت، فعالیت های فرهنگی، شماره تلفن رایگان و مشاوره شغلی پس از فارغ التحصیلی برای دانشجویان از دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه پارما ایتالیا می باشد. و همچنین مصاحبه ها و دوره های خاص برای کمک به فارغ التحصیلان برای پیدا کردن شغل مربوط به رشته تحصیلی امکانات دیگری نیز برای دانشجویان ( دانشجویان ایتالیایی و متقاضیان تحصیل در ایتالیا از خارج کشور ) برای افزایش کیفیت تحصیلات و زندگی دانشگاهی در نظر گرفته شده است. برخی از این خدمات شامل خدمات سفارشی برای دانشجویان معلول، دوره های زبان در مرکز زبان خارجی برای دانشجویان بین المللی و بسیاری از فعالیت های ورزشی است که توسط دانشگاه پارما ایتالیا اجرا می شود که دوره های مختلفی را در رشته های مختلف ارائه می دهد. ازدیگر امکانات این دانشگاه میتوان به استخر شنا، زمین های ورزشی، زمین های تنیس، زمین های فوتبال، زمین گلف، سالن بسکتبال، زمین های راگبی و غیره اشاره کرد.

بورسیه های تحصیلی و بورسیه استانی دانشگاه پارما ایتالیا :

دانشگاه پارما ایتالیا نیز همانند دیگر دانشگاههای ایتالیا دارای بورسیه تحصیلی می باشد که به دانشجویان ممتاز اعم از داخلی و خارجی اعطا میگردد . بورسیه تحصیلی بر اساس سوابق علمی ، کاری ، تحصیلی و پژوهشی دانشجویان به آنان تعلق میگیرد.
در کنار بورسیه تحصیلی دانشجویان از بورسیه استانی نیز می توانند بهره مند شوند. بورسیه استانی ایتالیا بر مبنای درآمد سرپرست دانشجو تعلق میگیرد و رزومه تحصیلی تاثیری در گرفتن بورسیه نخواهد داشت . لازم به ذکر است که دانشجویان نمی توانند همزمان از بورسیه استانی وبورسیه تحصیلی استفاده کنند و تنها حق استفاده از یکی از این بورسیه ها را خواهند داشت.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی دریافت بورسیه استانی دانشگاه پارما ایتالیا به کانال اطلاع رسانی موسسه یگانه سفیران دانش مراجعه کنید.
گروه اعزامی اپلای ایتالیا ( موسسه اعزام دانشجو یگانه سفیران دانش ) تمامی اطلاعات مربوط به بورسیه استانی ایتالیا را در دو فایل صوتی به طور کامل بیان کرده است.

رتبه بندی دانشگاه پارما :

رتبه در دنیا : 800
رتبه در ایتالیا : 21
رتبه در علوم ریاضی : 101

دانش آموزان برجسته، فارغ التحصیلان و استادان دانشگاه پارما ایتالیا

فرانچسکو آکاریگی (قرن شانزدهم ) استاد حقوق مدنی
فلاویو دلبنو (متولد 1959)، اقتصاددان و سیاستمدار
جیاکومو رییزولاتتی (متولد 1937)، دانشمند عصب شناسی
آتلیلیو برتولوچی (1911-2000)، شاعر
سزار زاواتینی (1902-1989)، فیلمنامه نویس
ماچدونیو ملونی (قرن هجدهم ) فیزیکدان
برناردینو رامازینی (قرن هجدهم)، استاد پزشکی و پدر پزشکی شغلی ایتالیا
سزار بکاریا (قرن هجدهم ) اقتصاد دان و جرم شناس

موسسه اعزام دانشجو یگانه سفیران دانش ( گروه اعزامی اپلای ایتالیا ) با مجوز رسمی از وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران، با چندین سال تجربه در زمینه تحصیل در ایتالیا به فعالیت پرداخته که به موجب آن هر ساله موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه های ایتالیا و اخذ ویزا از سفارت ایتالیا برای تعداد کثیری از متقاضیان گرامی در رده های مختلف تحصیلی گشته است.
موسسه اعزام دانشجو یگانه سفیران با کمال افتخار اعلام می دارد همه متقاضیان و علاقمندان دانشگاه پارما ایتالیا می توانند از مشاوره کاملا رایگان ( آنلاین، تلفنی، حضوری ) این موسسه برخوردار گشته و از مجرب ترین کارشناسان این گروه اعزامی در زمینه های بورسیه استانی ، اپلای ، مشاوره های سفارت ایتالیا و ویزای تحصیلی ایتالیا و … کسب اطلاعات کنند.

درصورتیکه قصد تحصیل در ایتالیا را دارید می توانید با کارشناسان زبده موسسه اعزام دانشجوی یگانه سفیران دانش از طریق فرم های درخواست مشاوره و ارزشیابی تحصیلی در ارتباط باشید.

5/5 - (5 امتیاز)