رشته پرستاری به عنوان یکی از رشته های بسیار مهم در حوزه سلامت همواره مورد توجه علاقه مندان به تحصیل در زیرگروه های پزشکی بوده است.در تقسيم بنديهاي آكادميك، امروز ارزش پرستار خوب همطراز يك پزشك خوب قرار مي گيرد. كار يك پزشك خوب موقعي بحد مطلوب مي رسد كه يك پرستار خوب و ورزيده مسئوليت بيمار او را بر عهده داشته باشد.

علاقه مندان به تحصیل در ایتالیا در رشته پرستاری می توانند جهت سال اینده تحصیلی 2017-2018  در دانشگاه ساپینزای رم که یکی از معتبرترین دانشگاههای ایتالیا و اروپاست در این رشته به ادامه تحصیل بپردازند.

از انجا که رشته پرستاری در این دانشگاه به زبان انگلیسی برگزار میگردد،شرایط اشتغال بسیار مناسبی پس از تحصیل و همچنین مهاجرت کاری به کشورهایی همچون کانادا،استرالیا،امریکا یا سایر کشورهای اروپایی نیز برای فارغ التحصیلان این رشته میسر می باشد.

جهت تحصیل در رشته پرستاری متقاضی می بایست حداقل 12سال تحصیلی را طی کرده باشد.

پس از دریافت پذیرش توسط موسسه و دریافت ویزای تحصیلی کشور ایتالیا دانشجویان می بایست در ازمون ورودی این رشته نیز شرکت نمایند.

تمامی دانشجویان بدون در نظر گرفتن شرایط علمی یا شرط معدل امکان برخورداری از بورسیه استانی ایتالیا را نیز خواهند داشت.

در صورتیکه علاقه مند به تحصیل در ایتالیا در رشته پرستاری به زبان انگلیسی می باشید از طریق تکمیل فرم ارزشیابی تحصیلی مشاوره های لازم و تکمیلی تر را می توانید دریافت نمایید.

درصورتیکه قصد تحصیل در ایتالیا را دارید می توانید با کارشناسان زبده موسسه اعزام دانشجوی یگانه سفیران دانش از طریق فرم های درخواست مشاوره و ارزشیابی تحصیلی در ارتباط باشید.

1/5 - (1 امتیاز)